ofițer superior operativ de serviciu al Serviciului de gardă al Secției coordonare operațională

Descrierea postului

Monitorizarea situației operative, coordonarea operațională a forțelor la nivel de unitate administrativ-teritorială deservită de către Inspectorat, asigurarea fluxului informaţional dedicat intervenţiilor specifice, iniţierea intervenţiei în cazul situaţiilor de urgenţă sau de criză, precum şi asigurarea securităţii sediului Inspectoratului şi a integrităţii armamentului, muniţiilor şi mijloacelor speciale.

Responsabilități
  1. răspunde de realizarea sarcinilor şi atribuţiilor de serviciu, cu respectarea exigenţelor speciale şi normelor fundamentale de conduită profesională şi de disciplină a muncii, prevăzute de legislaţia în vigoare, precum şi de actele normative ale IGP, emise în acest sens;

  2. răspunde de calitatea şi examinarea în termen a materialelor repartizate spre executare, inclusiv coordonarea cu conducerea Secţiei coordonare operaţională a activităţilor necesare a fi întreprinse, precum şi de necomunicarea conducerii Secţiei despre iregularităţile constatate;

  3. răspunde de organizarea raţională a activităţii de serviciu;

  4. are obligaţia de a recepţiona din cancelarie/secretariat materialele distribuite spre executare şi să le restituie, imediat după executare, spre arhivare;

  5. are obligaţia de a se afla permanent în încăperea serviciului de gardă, iar părăsirea locului de muncă se va efectua doar la solicitarea prezentării către conducătorul subdiviziunii, în caz de control al încăperilor subdiviziunii de poliţie, pentru primirea mesei, pentru satisfacerea necesităţilor fiziologice, fiind înlocuit în toate cazurile de un alt angajat din cadrul serviciului de gardă;

  6. are obligaţia de a prezenta materialul executat pentru coordonare şefului direct, până la expirarea termenului limită de executare stabilit prin rezoluţia conducătorului sau prin actele normative în domeniu, cu asigurarea rezervei de timp necesară pentru coordonarea şi semnarea documentului final conform procedurilor stabilite;

  7. răspunde de respectarea disciplinei de serviciu şi celei personale în cadrul secţiei/serviciului, cu informarea conducerii despre lacunele depistate la acest compartiment şi problematica care determină imposibilitatea realizării sarcinilor stabilite;

  8. răspunde de calitatea şi veridicitatea informaţiilor în baza cărora ia decizii şi înaintează propuneri conducerii Secţiei;

  9. răspunde de respectarea cerinţelor regimului secret şi păstrarea secretului de stat, precum şi de protecţia datelor cu caracter personal;

  10. răspunde de participarea la măsurile de ridicare a calificării profesionale, inclusiv de autoinstruire; 

răspunde de prezentarea conform procedurii şi termenilor stabiliţi, a rapoartelor privind activitatea desfăşurată şi înaintarea propunerilor conform nivelului de competenţă.

Cerințe

Studii: Superioare de licenţă sau echivalente în domeniul Dreptului, Militărie, Ştiinţe politice, Ştiinţe economice, Ştiinţe ale educaţiei, Ştiinţe sociale, Ştiinţe ale comunicării şi informării, Ştiinţe, Inginerie, IT şi comunicaţii, Ştiinţe medicale.

Data expirării
Cerințe specifice
Apt din punct de vedere medical
Modalitatea de depunere
personal în cadrul SRU a IP Cantemir
Datele de contact
0273-20128
Data desfășurării primei probe
Trimite CV

Mai multe locuri de muncă disponibile